קורס טייפינג קינזיולוגי

הקורס כולל שני גלילים ושני קורסים דיגיטליים עם 100 הדבקות והסברים! כלי מדהים, קל, נוח וקסום ביכולתו המופלאה לעזור ולגוון את הטיפול. ביום אחד מרוכז נלמד וניישם 3 גישות טיפוליות עם הטייפ ונתרגל עשרות חבישות. קורס מקצועי בהנחיית: תום פיאנן

תאריך

31/10/2023

שעות: 09:00-17:00
מיקום: פז בטיחות, חוצות המפרץ
עלות: 680 ש”ח

 

 

תאריך

15/11/2023

שעות: 09:00-17:00
מיקום: מרכז דרך הבריאה, תל אביב
עלות: 680 ש”ח

להצטרפות ומידע נוסף, מלא את הפרטים ושלח

*מספר המקומות מוגבל.

קהל יעד

מטפלים בתחום הרפואה המשלימה ומדריכים בעלי ניסיון בתחום הספורט והתנועה, מאמני כושר מורים לריקוד. אשר רוצים להרחיב את ידיעותייהם בתחום הטיפול בכאב, הכרה לעומק והבנה של מערכות השרירים ותיפקודיהם ורכישת כלים נבחרים לטיפול ממוקד בפתולוגיות והשגת הקלה מיידית.

משך

משך הקורס 20 שעות אקדמיות אשר יועברו במפגש אחד של 10 שעות אקדמיות ותוכן דיגיטלי. המפגש בין השעות 09:00-17:00. בנוסף לשיעורים הפרונטאליים תינתן גישה לתכנים מקצועיים בקורסים הדיגיטליים.

תעודה

לעומדים בדרישות הקורס תוענק תעודה מטעם "תום- תרפיה ומגע". התעודה הינה תעודה מוכרת לצרכי ביטוח מקצועי בחברות הביטוח השונות וכן הינה מוכרת באיגודים המקצועיים ובמקומות העבודה כולל קופות החולים.

על הקורס

שיטת הטיפול בטייפ הקינזיולוגי הינה שיטה ייחודית המאפשרת טיפול בטווח רחב של פציעות ללא סיכון ותוך יעילות משמעותית בשיפור תהליך ההחלמה.
ייחודה של החבישה באמצעות הטייפ הקינזיולוגי היא השמירה על תנועתיות המטופל. שמירה על טווחי תנועה גדולים אך לא מזיקים תוך תמיכה בפעילות מפרקית ושרירית מאפשר החלמה ותהליך שיקומי קצר יותר ותוצאות טובות יותר. כל זאת מכיוון שהתנועתיות מונעת הידבקויות של רקמת חיבור ותהליכי ניוון ואטרופיה.
בנוסף אלסטיות החבישה יוצרת אפקט הרמה ביומכאני אשר מאפשרת זרימה טובה יותר של תנועת נוזלים בפריפריה ולכן מאוד טובה ליישום במקרים של פציעות ספורט, בצקות וחבלות.
הטייפ הקינזיולוגי הינו תוצר של מחקר ארוך שנים. הטייפ אשר מעוצב לחקות את עור האדם גם בעוביו וגם באלסטיות שלו ומאפשר נוחות לאורך תקופת זמן ממושכת ליצירת שינוי משמעותי אצל המטופל.
הטיפול בטייפ הקינזיולוגי מתאים לפגיעות נוירולוגיות, מיופאשיאליות כטיפול בכאב, פגיעות לימפטיות ובצקות ותמיכה ליגמנטית בפגיעה יציבתית ושמירה בפני טווחי תנועה פוגעניים.
הקורס מתאים למטפלים מאמנים ומדריכים אשר עוסקים בפציעות ספורט, שיקום וטיפול בכאב.

צורת הלימוד והיקף הלימודים
הקורס הינו בהיקף כולל של 30 שעות לימוד והינו אחד מהקורסים המקיפים ביותר בתחום. הקורס מחולק לקורס פרונטלי (קורס מקיף הכולל את ההבנה, העקרונות ויישום טכניקות ההדבקה המיופשיאליות, לימפטיות וליגמנטיות). קורס דיגיטלי (המשלים את הקורס הפרונטלי וכולל 100 הדבקות כולל הסברים). לימודי המשך (קורס מתקדם לחובשים הנמרצים שלא עוצרים! קורס זה מתאים למי שהטכניקה בשימוש רב בקליניקה ורוצה להעמיק את הידע).
השימוש בשיטה דורש למידה ותרגול רב תוך שימוש בטייפ אשר חתוך בצורות שונות בהתאם לאופי החבישה הרצוי, לכן לאור הניסיון בקורסים רבים, שיטת הלימוד שאנו מלמדים הינה לימוד מתמשך, continuous studying. 

לימודי המשך
ניתן להמשיך ולהעמיק בחבישות קינזיולוגיות מתקדמות הכוללות חבישות נוירולוגיות, דאבל טייפ, פאוור טייפ, טייפ רחב, חבישות הריון, טיפול בקרעים ועוד. פירוט מלא ישלח לבוגרי הקורס הבסיסי.

בוגרים ממליצים

וידאו על השיטה

טייפינג חבישה לימפטית לצוואר לצליפת שוט. בכל מקרה של פגיעה עם מעורבות קינטית ניקח בחשבון את הבצקת הנוצרת גם אם לא נראה אותה🧐. ככל שנקדים לפזר אותה נאיץ את ההחלמה🌈

נגן וידאו

תכנית הלימודים

מטרות:

  • הבנת עקרונות השימוש הנכון בחבישות
  • הכרת היישומים השונים של הטייפ
  • עקרונות מנחים להדבקה בהתאם למטרה הטיפולית
  • טכניקות הדבקה מתקדמות

נושאי הלימוד

  • היסטוריה והתפתחות השיטה
  • מבוא על תכונותיו הפיזיות של הטייפ הקינזיולוגי
  • השפעות תרפויטיות של הטייפ (השפעה פסיכולוגית, פרופריוספטית)
  • הדבקה מיופאשיאלית,
  • חבישה לימפטית
  • חבישה ליגמנטית.
  • טכניקות הדבקה בהתאם להשפעה הנדרשת
  • תרגול הטכניקות
  • טכניקות הדבקה מתקדמות לפי פתולוגיות

מה מייחד את הפעילויות שלנו

הכרה באיגודים המקצועיים
למידה בקבוצות קטנות ואיכותיות.
יחס אישי לאורך כל הקורס
גישה לקורסים ותכנים באתר
עזרה במציאת עבודה בכל הארץ

שותפים לדרך

חלק מהמקומות בהם אנו מלמדים

תמונות מהקורסים

הצצה למה שאנחנו עושים